Załącznik nr 4
do Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu.
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
-
Nazwa przedmiotu zamówienia:
Pomoce dydaktyczne z programu „Laboratoria przyszłości”
-
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Strzegom - Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza
z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu, Rynek 38, 58-150 Strzegom; REGON 890718372, NIP 884-23-65-255 – reprezentowaną przez Dyrektora Agnieszkę Łukaszonek
adres do korespondencji:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu, ul. Brzegowa 1, 58-150Strzegom, REGON: 000691932, NIP: 884-23-26-114
-
Opis przedmiotu zamówienia (lub w załączeniu) - ilość i rodzaj towaru, etapy i miejsce dostawy, termin realizacji, zakres i lokalizacja wykonania robót budowlanych, rodzaj usługi, zakres rzeczowy i czasowy wykonania, i inne: W załączeniu
-
Termin realizacji/wykonania zamówienia: 20 grudnia 2021r.
-
Okres gwarancji: 24 miesiące
-
Warunki płatności: przelew 14 dni
-
Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
-
Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
-
Formularz propozycji cenowej (według zamieszczonego wzoru),
-
Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym.
-
Zaproponowana cena brutto powinna zawierać wartość usługi/dostawy/robót budowlanych określoną w oparciu o przedmiot zamówienia. Cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania
-
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom, zgodnie z kryteriami określonymi w pkt. 6, które nie podlegają zmianie w toku niniejszego postępowania.
-
Termin składania ofert do 15.12.2021r. na adres Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu, ul. Brzegowa 1, 58-150 Strzegom lub bezpośrednio w sekretariacie szkoły, bądź w formie elektronicznej na adres e-mail: psp3@strzegom.pl
-
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są:
-
Edyta Fior , tel. 74 6491930
-
Ceny podane w propozycji cenowej mają być wyrażone cyfrowo i słownie, propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką oraz ma obejmować całość zamówienia i zawierać opis spełnienia innych kryteriów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
-
Inne np. wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wadium.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykaz załączników:
1. Wykaz pomocy dydaktycznych
2. Propozycja cenowa
3. Zaproszenie w wesji pdf
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
-
Administratorem przesłanych danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu, reprezentowana przez Dyrektora, email: psp3@strzegom.pl.
-
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@efect-szkolenia.pl
-
Przesłane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz w celach kontaktowych związanych
z umową.
-
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
-
art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – Ustawa z dnia 29 września 1994r. rachunkowości, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r.
o finansach publicznych
-
art. 6 ust. 1 lit. f - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem. Prawnie uzasadnionym interesem administratora danych jest umożliwienie prawidłowej realizacji umowy między stronami, komunikacja z osobami kontaktowymi w zakresie realizacji umowy.
-
Kategorie danych osobowych: dane osobowe osób uprawnionych do podpisania umowy: imię i nazwisko, stanowisko, dane osobowe pracowników strony w zakresie: imię i nazwisko, adres korespondencji służbowy, numer telefonu służbowego, adres e-mail służbowy.
-
Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. Podmioty t.j. dostawców usług lub produktów,
w szczególności podmiotom świadczącym Administratorowi usługi IT (serwis, hosting)
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. W szczególności dane mogą być również przetwarzane przez wynikający z przepisów prawa okres związany
z dochodzeniem i przedawnieniem roszczeń.
-
Posiada Pani/Pan prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi
w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
-
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
-
Przesłane dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
-
Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do zawarcia do umowy.
-
Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości podpisania umowy