na remont sali edukacji wczesnoszkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14000 euro netto.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza
58-150 Strzegom , tel. 74 649 19 30, e-mail: psp3@strzegom.pl
2. Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – rulony krotność =3
3. Demontaż i ponowny montaż grzejnika stalowego dwupłytowego po wykonaniu tynków mozaikowych.
4. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej poziome podposadzkowe
6. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe – grubość całkowita 2mm, wysoka klasa ścieralności, trudnozapalna, antypoślizgowa.
8. Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi do 5m2
9. Wewnętrzne gładzie gipsowe, jednowarstwowe na sufitach z elementów prefabrykowanych
i betonowych wylewanych
10.Wewnętrzne gładzie gipsowe, jednowarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych
i betonowych wylewanych
11.Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych-podłoży gipsowych
z gruntowaniem.
12.Tynk cienkowarstwowy mozaikowy wykonany ręcznie ; warstwa pośrednia na ścianach
13.Tynk cienkowarstwowy mozaikowy wykonany ręcznie na ścianach
14.Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 1km
15. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1km
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru wymaganych atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych, gwarancji wbudowanych materiałów budowlanych
W celu dokonania prawidłowej wyceny robót wymagane jest dokonanie oględzin lokalu Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu w godz. od 8.00 do 13.00
III. Opis sposobu obliczenia ceny:
Cena ofertowa jest to cena ryczałtowa za wykonanie całego przedmiotu zamówienia określonego terminowo wraz z podatkiem VAT. Każdy Wykonawca może podać jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
IV. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni roboczych od dnia zwarcia umowy.
V. Rodzaje kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
VI. Termin płatności do 21 dni od dnia otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru robót, potwierdzony przez inspektora nadzoru oraz kompletu wymaganych dokumentów w umowie; na rachunek Wykonawcy wskazany przez niego na fakturze.
Gwarancja - 36 miesięcy, w tym na zastosowane wyroby budowlane, od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy.
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.11.2013r. do godz. 12.00 w formie pisemnej do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu ul. Jeleniogórska 19 (za dostarczone w terminie formularze ofertowe uważa się te, które wpłyną do siedziby Zamawiającego).
Załącznik nr 4 do Regulaminu
Strzegom, dnia……………………..
Nazwa: ……………………………………………………………..
Adres: ……………………………………………………………...
NIP: ………………………………………………………………...
REGON: ……………………………………………………………
Nr Rachunku Bankowego: ………………………………………….
2. Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia za:
cena netto:……………………………... zł.
podatek VAT: ………………………… zł.
cenę brutto: …………………………….zł.
słownie brutto: …………………………………………… zł.
3. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego
Zastrzeżeń.
4. Oświadczam, że spełniam warunki określone przez Zamawiającego.
5. Załącznikiem do niniejszego formularza oferty stanowiącej integralną część jest:
- aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS
podpis osoby uprawnionej
Załącznik nr 5 do Regulaminu
28.11.2013r.
Strzegom , dnia……………………..
(pieczątka zamawiającego)
Znak sprawy PSP3.251.1.2013
Protokół z przeprowadzonego
ZAPYTANIA OFERTOWEGO
o wartości powyżej 1500 euro a nieprzekraczającej równowartości 14 000 euro
zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn.zm) ustawy nie stosuje się
1. W celu zamówienia
remont sali edukacji wczesnoszkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3
w Strzegomiu która jest robotą budowlaną przeprowadzono zapytanie ofertowe.
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 11 385,01 zł netto, co stanowi 2 832,37.euro
2. W dniu 22.11.2013 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych
Wykonawców poprzez rozesłanie formularza ofert, który stanowi integralną część
niniejszej dokumentacji
3. W terminie do dnia 28.11.2013r. do godz. 1200 przedstawiono poniższe oferty:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena netto |
Cena brutto |
Uwagi |
1. |
P.P.H.U. „PORTAL” Krzysztof Sobol 58-150 Strzegom,ul. Dąbrowskiego 23/2 |
9 700,00 zł,- |
11 931,00 |
|
4. Wybrano Wykonawcę:
P.P.H.U. „PORTAL” Krzysztof Sobol ; 58-150 Strzegom ul. Dąbrowskiego 23/2
……………………………………………………………………..……………………
5. Uzasadnienie wyboru ofert najkorzystniejszej
najniższa cena
……………………………………………………..……………………………………...
W wyborze propozycji cenowej uczestniczyli:
1) Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu – Agnieszka Łukaszonek
2) Sekretarz szkoły- Wiesława Sapoń
Zatwierdzam
………………………………….
(podpis dyrektora lub osoby upoważnionej)